poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwester :)

Cześć ;D

Dzisiaj Sylwester ^^ W sumie, to nawet szybko ten rok minął. A wam ? Jak świętujecie zakończenie tego roku ? ;D
W tym nadchodzącym roku 2013 chcę wam życzyć wszystkiego co najlepsze. Żeby ten rok, był jeszcze lepszy od poprzedniego :) Udanego Sylwestra ^^



Udanej zabawy ^^

środa, 19 grudnia 2012

Coraz bliżej Święta ♥

Hej

 Święta już w poniedziałek cieszycie się ? ;) Bo ja bardzo, nie mogę się doczekać. Wreszcie choinka, jedzonko, rodzinna atmosfera, opłatek i oczywiście prezenty. Wszyscy pewnie nie mogą się już doczekać, ja oczywiście też :) Ja Święta spędzam z rodziną, u mnie w domu, chyba, że gdzieś pojadę, sama nie wiem jeszcze :) Teraz wszędzie sprzątanie, sprzątnie i sprzątanie :D



Trzymajcie się cieplutko

środa, 12 grudnia 2012

Z nimi ♥

Hej wam :*

W tą sobotę, byłam u Doroty :p Byłam tam z Weroniką, Zuzią, Igorem, Patrycją i Bartoszem. Później u Doroty napiliśmy się he he he herbaty <3 Później wyszliśmy i poszliśmy po Lenę i Dominikę :) Boże co się później działo ^^ Wszyscy przynajmniej raz leżeli w śniegu, ale Dorota chyba najwięcej razy, była caluteńka biała xD Zrobiliśmy zdjęcia, i nawet jeden filmik, ale nie dodam, bo wiecie nie jestem na nich sama. W tą sobotę też się wybieramy, ale tym samym trochę dalej, idziemy do takiego Krzyśka jakieś 6-7 km na piechotę ;D Ale już wiem, że będzie wesoło :)



A wy już wiecie, co będziecie robić w sobotę ? :)
Paa ♥

piątek, 16 listopada 2012

Wreszcie Jestem :)

Hejka :)

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale sami wiecie nauka. A jak np. przychodzę o 15 do domu i jeszcze trzeba lekcje odrobić, nauczyć się itp.  Wezmę się już na porządnie za blogowanie, bo ostatni notka pojawiła się 2 czy 3 tygodnie temu :( Dzisiaj w szkole było no nawet, nawet, najlepsze są przerwy :D ^^ Dzisiaj piątek yeaa strasznie się cieszę, że wreszcie odpocznę :)
Dobra ta notka jest tylko po to, aby coś tu się znów zaczęło kręcić :D Następna będzie lepsza :D



Do napisania :*

sobota, 27 października 2012

Hej kochani:*

Przepraszam was że przez cały tydzień nie pojawiała się notatka ale nie miałam czasu:/. Więc postanowiłam że notatki będą się pojawiać co tydzień ponieważ na tygodniu w pisaniu przeszkadza mi nauka:/...
Ale ogólnie tydzień minoł mi jak zawsze szkoła-nauka   szkoła-nauka i tak przez cały tydzień:/. Dziś nareszcie spotkałam się z Anią i poszłyśmy to Weroniki zjadłyśmy pizze i oglądałyśmy piranie 3DD :D


                        Teraz fotka naszego małego spacerku do lasu z tamtego tygodnia<3


                                 

                                                          Nasze znaleziska


                                 

                                 


To tyle na dziś...

Pa:*

sobota, 20 października 2012

Sobotaa!!

Hejka:*

Przepraszam was że prawie tydzień nie pisałam ale nie miałam czasu (nauka:/).Cale szczęście już jest upragniona sobota!!Nie mam pomysłu dziś na spędzenie czasu więc doradzicie co można porobić w sobotnie popołudnie??

                         
                                                        Łapcie kompleciki!!

                                

                                   

                                   
                                            

Pozdrawim!
Papa:*

sobota, 13 października 2012

Witam was:*

      Na dziś jeszcze nie mam 100% planów ale mam zamiar spotkać się z koleżankami z byłej klasy mamy zamiar iść do lasu na spacerek... Za pewno porobimy parę fotek to wam pokarze w jutrzejszej notce<3. Tak że dziś nic takiego specjalnego siedziałam i gadałam z Siostrą przez skype i się nudziłam...


                                            

To tyle na dziś...
Pa<3

piątek, 12 października 2012

Top 5 muzyki jakiej slucham :)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do was z notką Top 5 Muzyki Jakiej Słucham :)
Ja lubię słuchać tych piosenek, ale każdy ma inny gust muzyczny :D
Więc zaczynamy:






Słuchacie jakieś z tych piosenek ?

Pa <3

czwartek, 11 października 2012

LoL;3

Hej^^
Przepraszam was ale wczoraj nie mogłam napisać notatki ponieważ byłam w szkole i miałam zepsuty komputer ale wieczorem już był naprawiony. Dziśaj znowu nie poszłam do szkoły i jutro pewnie też nie pujdę :D. Teraz siedzę sobie okryta kocem i pije ciepłe kakao i pisze notatką i portfolio z Angielskiego. I bardzo mi się nudzi, zaraz przyjdzie do mnie Dominika mi dać lekcje..Jeśli macie jakieś fajne filmiki to podajcie tytuł chętnie obejrze!<3


                                    Teraz parę fotek!<33


                       


                      


                       


                         


                            


                              


                                           

                                   



A teraz takie krótki wpisy na gg...+18:D

1.Gdy Ci smutno, gdy Ci źle, weź wibrator, pobaw się ;D
2.Pchaj, pchaj, jak mi przyjemnie.
3.Seks to fajna sprawa, nie ma co narzekać, liczy się ZABAWA!!!
4.Ohh.. :* Ahh :* Mocniej, Mocniej :* Nie przestawajj <3
4.Jeśli już bzykasz, to rób to z głową ;)
5.Sex jest jak chodzienie na pieszo - im wolniej idziesz, tym pózniej dojdziesz! :D
hehe...

Papa:*

wtorek, 9 października 2012

Nie wypał

Witam was ponownie...

Jednak mój plan nie wypalił, nie jadę na zakupy ponieważ odjechał mnie ałtobus :/. Więc postanowiłam napisać kolejną notatkę i zmnienić tło i jak wam się podoba??Wiem mam tło z internetu bo nie mam jeszcze swoich fajnych fotek ale postaram dostarczyć jeszcze w tym tygodniu:d.Dziś się tak nudze że masakra, jeszcze jak pomyśle że mam się nauczyć na jutro na kartkówkę z Fizyki i W dodatku mam jeszcze sprawdzian z Angielskiego i Chemi to aż mi się niedobrze robi:/. Pzed chwilą oglądałam "Przemyśleni Niekrytego Krytyka" i tak się uśmiałam że szok pokaże wam najlepsze przemyślenia:p


                                                                 Moje ulubione!<3

                   10:18 Niekryty Krytyk ocenia: Trudne Sprawyautor: Macfra84 2655971 wyświetleń

                                                   Niekryty Krytyk ocenia: Dlaczego Ja?

                                        Przemyślenia Niekrytego Krytyka: Dobranocny Ogród

                                                    Przemyślenia Niekrytego Krytyka: Teletubisie



                                          A teraz takie piękne widoki na poprawienie chumoru :D

                                 

                               1. 


    
                                2.


                                3.

                                4.

                                5.

                                6.

                                7.

                                8.

                                9.

                            10.   

                              11.        .

                                12.

                                13.

                                14.

                                15.

                                16.

                               17..

                                18.

                                19.

                                20.

                                21.

                                22.

                                23.

                                24.

                                25.

                                26.

                                27.

                                28.

                                29.

                                30.

                   A wy jak byś cię mieli wybierać to gdzie byście się wybrali w taką pogodę jak dzisiaj??



                        Przepraszam że was zanudzam takimi rzeczami ale nie mam pomysłów...<3
Paa:*